Reklamácia tonerov TOREX®

Reklamácia tonerov TOREX® je veľmi jednoduchá. Po špecifikácii chyby a starostlivom zabalení reklamovaného produktu sa už nemusíte o nič starať. Nasledujúci pracovný deň po oznámení reklamácie môžete očakávať doručenie nových tonerov.

Postup reklamácie:

  • kontaktujte nás na tel. č.  +421 948 016 336, e-mailom alebo na on-line chate a my na základe Vašich informácií zariadime bezplatný zvoz reklamovaného produktu,
  • pre úspešný priebeh reklamácie doložte reklamovanú závadu a spolu s reklamovaným produktom alebo formou prílohy k e-mailu zašlite:
    - 13miestný identifikačný kód reklamovaného produktu,

    Toner s čiarovým kódom


    - kontrolný výtlačok, na ktorom sú viditeľné chyby, šmuhy apod.,
    - výtlačok stavovej stránky z tlačiarne (tzv. MML status), obsahujúci informáciu o počte vytlačených strán a o stave spotrebovaného materiálu,
    - v prípade, že po vložení tonera tlačiareň netlačí, zašlite emailom foto chybovej hlášky z displeja tlačiarne,
    - ak ste dostali produkt viditeľne poškodený nevhodnou manipuláciou dopravcu, do tlačiarne ho nevkladajte a zašlite foto dokumentujúce poškodenia.
  • reklamovaný výrobok vrátane dokladov určujúcich chybu starostlivo zabaľte a voľný priestor balíčka vyplňte napr. pokrkvaným papierom, aby sa produkt ešte viac nepoškodil (ak reklamujete viac produktov, dajte ich všetky do jednej krabice),
  • k zabezpečeniu bezproblémovej tlače Vám na základe Vašich podkladov pripravíme obratom k odoslaniu nový produkt za pôvodnú cenu reklamovaného produktu, následne Vám bude podľa výsledku reklamácia v zákonnej lehote dobropisovaná celá alebo pomerná časť ceny produktu,
  • v prípade, že ste sa rozhodli vyskúšať náplne TOREX® prvýkrát, môžete využiť úplne bezplatnú výmenu reklamovaného výrobku za nový,
  • spravidla nasledujúci pracovný deň môžete očakávať bezplatný zvoz, kuriérovi predáte balíček so svojím reklamovaným tovarom a dostanete od neho nový tovar.*

*Odovzdanie reklamovaných tonerov a obdržanie nových tonerov môže prebehnúť u toho istého kuriéra alebo vám môže nové tonery doručiť úplne iný kuriér.

Reklamácia originálnych produktov

Pri reklamácii originálnych tonerov a atramentov je nutné uviesť podrobné podklady špecifikujúce reklamovanú závadu, ktoré požadujú výrobcovia originálnych produktov na posúdenie reklamácie.

Postup reklamácie:

  • reklamovaný výrobok starostlivo zabaľte a voľný priestor balíčka vyplňte napr. pokrčeným papierom, aby sa produkt ešte viac nepoškodil (ak reklamujete viac produktov, dajte ich všetky do jednej krabice),
  • do balíčka s reklamovaným tovarom priložte vyplnený reklamačný formulár s požadovanými náležitosťami pre začatie reklamačného konania, najmä vyplňte:
    - číslo faktúry či objednávky
    - typ tlačiarne
    - sériové číslo tlačiarne
    - popis závady (dôvod reklamácie)
  • priložte podklady, z ktorých je zrejmá reklamovaná závada:
    - kontrolný výtlačok, na ktorom sú viditeľné chyby, šmuhy a pod.,
    - výtlačok stavovej stránky z tlačiarne (tzv. MML status), obsahujúci informáciu o počte vytlačených strán a o stave spotrebovaného materiálu,
    - v prípade, že po vložení tonera tlačiareň netlačí, zašlite emailom foto chybovej hlášky z displeja tlačiarne
  • kompletnú zásielku s reklamovaným tovarom, vrátane potrebných podkladov preukazujúcich závadu zabaľte a na obal uveďte údaje odosielateľa s označením REKLAMÁCIA. Takto označenú zásielku zašlite na adresu:

    interNETmania SK s.r.o. 
    Reklamačné oddelenie
    Námestie osloboditeľov 87/23
    031 01 Liptovský Mikuláš

     

    Upozornenie: Pokiaľ nebude zásielka riadne označená ako REKLAMÁCIA, môže byť zamenená so zásielkami prázdnych náplní určenými na ekologickú likvidáciu a reklamačné konanie nebude začaté.
  • po obdržaní zásielky Vám zašleme Potvrdenie o prijatí reklamácie a zahájime reklamačný proces.

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Zakúpili ste omylom nevhodnú náplň do tlačiarne? Zakúpený tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní na základe zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku. Možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu však platí len pre spotrebiteľov. Pokiaľ pri nakupovaní uvádzate identifikačné číslo (takzvané IČ), dávate najavo, že zmluvu uzatvárate ako podnikateľ a možnosť odstúpiť bez udania dôvodu sa na vás nevzťahuje.

V súlade s vyššie uvedeným zákonom a vzhľadom na charakter predávaného sortimentu - náplne do tlačiarne - nie je možné tento druh tovaru vrátiť pokiaľ bol porušený ochranný obal toneru (tzv. airbag), toner bol použitý alebo vykazuje známky používania. V prípade, že spĺňate vyššie uvedené podmienky, priložte do zásielky s vráteným tovarom vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy.

Snažíme sa Vám však vyjsť v ústrety a nájsť všetky možné spôsoby pre to, aby ste mohli tovar vrátiť aj v porušenom obale. Ak si prajete vrátiť originálny tovar s porušeným vonkajším obalom (vnútorný obal, tzv. airbag je neporušený), kontaktujte nás. Cez našich partnerov môžeme tovar vykúpiť za 30-70 % ceny. V takýchto prípadoch nás najprv kkontaktujte.

Pri produktoch TOREX® ponúkame možnosť vrátenia tovaru do 14 dní aj s ďalšími garanciami a výhodami.

Dokumenty k stiahnutiu

  • Reklamačný formulár na reklamáciu originálneho tovaru DOC PDF
  • Formulár na odstúpenie od zmluvy DOC PDF